كاظمی مطرح كرد؛

۸۳۰۰ دانش آموز نابینا در مدارس تحصیل می کنند

۸۳۰۰ دانش آموز نابینا در مدارس تحصیل می کنند به گزارش خرید و فروش حیوان خانگی، وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ۸۳۰۰ دانش آموز نابینا در حال تحصیل هستند، اظهار داشت: از این تعداد ۲۳۰۰ دانش آموز، نابینای مطلق هستند.



به گزارش خرید و فروش حیوان خانگی به نقل از مهر، علیرضا کاظمی در مراسم روز جهانی نابینایان با اشاره به اینکه عصای سفید روزی متعلق به جامعه پرافتخار نابینایان کشور است، اظهار داشت: افتخار نظام تعلیم تربیت است که توانسته زمینه رشد و شکوفایی استعداد این دانش آموزان را فراهم آورد.
وی با اشاره به اینکه ۸۳۰۰ دانش آموز نابینا درحال تحصیل هستند، اضافه کرد: از این تعداد ۲۳۰۰ دانش آموز نابینای مطلق هستند و در مجتمع آموزشی ویژه نابینایان تحصیل می کنند.
کاظمی با اشاره به اینکه هم اکنون فاصله بسیاری با ارائه ی خدمت در سطح مطلوب داریم افزود: دانش آموزان استحقاق بهترین امکانات را دارند و از معلمانی که در حوزه دانش آموزان نابینا هستند تقدیر می کنم.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه می توانیم استعداد این دانش آموزان را به استعدادهای درخشان کشور تبدیل نماییم اظهار داشت: در این خصوص به عزم و تلاش مربیان، تمهیدات آموزش و پرورش و همراهی والدین نیاز داریم.
کاظمی با اشاره به اینکه در حوزه متناسب سازی، فعالیتهای ارزشمندی همچون تبدیل متون مورد نیاز انجام شده است افزود: این اقدامات بگونه ای انجام شده که هم اکنون قابل بهره برداری برای دانش آموزان است.
وی با اشاره به اینکه چیزی را که ما نعمت می نامیم با چیزی که خداوند به ما عطا می کند، متفاوت می باشد اظهار نمود: گاهی اوقات آن چه که ما فکر می نماییم نعمت نیست، بلکه محدودیت ها همچون نعمت هستند و باید با نگاه عرفانی به موضوعات بنگریم.

1403/07/25
09:27:46
5.0 / 5
31
تگهای خبر: آموزش , دام
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
خرید و فروش حیوان خانگی خرید و فروش حیوان خانگی
petfind.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خرید و فروش حیوان خانگی محفوظ است

خرید و فروش حیوان خانگی

انواع حیوانات خانگی و لوازم و خوراک