مدیر امور عشایر استان تهران تشریح كرد

تسریع خدمات رسانی به عشایر در مناطق قشلاقی

تسریع خدمات رسانی به عشایر در مناطق قشلاقی به گزارش خرید و فروش حیوان خانگی، مدیر امور عشایر استان تهران بر لزوم خدمات رسانی به جامعه عشایری در مناطق قشلاقی تاکید نمود.


فرشید ذبیحی در گفتگو با ایسنا، با تکیه بر ورود جامعه عشایری به مناطق قشلاقی اظهار داشت: تا چند روز آینده عشایر وارد قشلاقات می شوند و لازم است سال جاری سطح خدمات نسبت به سال قبل متفاوت باشد که در مدت زمان ۱۰۰ روزه عشایر در مناطق ییلاقی خدمات نسبت به سال قبل مناسب تر و باعث رضایت جامعه عشایری بوده و باید کوشش کرد این وضعیت در مناطق قشلاقی هم ادامه داشته باشد.
مدیر امور عشایر استان تهران تصریح کرد: وضعیت آبرسانی سیار، توزیع آرد و سوخت فسیلی در مناطق ییلاقی مناسب انجام شده و با عنایت به خشکسالی در مناطق قشلاقی، سطح خدمات بخصوص در قسمت آبرسانی سیار باید با دقت و نظارت بیشتری صورت گیرد. به منظور بررسی آخرین وضعیت خدمات رسانی به عشایر نشست های تخصصی با حضور مدیران عامل شرکتهای تعاونی به شکل ماهانه یک مرتبه برگزار می شود و تلاش داریم روند مناسب خدمات رسانی به جامعه عشایری حفظ شود.
ذبیحی تصریح کرد: حدود ۳۰۰۰ خانوار عشایر در استان تهران با داشتن حدود ۷۰۰ هزار راس دام سبک فعالیت می نمایند که این جامعه از تولید کنندگان عمده گوشت قرمز در این استان هستند.


1403/08/04
12:06:43
5.0 / 5
13
تگهای خبر: آب , خدمات , دام , دما
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۵
خرید و فروش حیوان خانگی خرید و فروش حیوان خانگی
petfind.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خرید و فروش حیوان خانگی محفوظ است

خرید و فروش حیوان خانگی

انواع حیوانات خانگی و لوازم و خوراک